SEO optimizacija

SEO optimizacija za izboljšanje obiska vaše spletne strani

Optimizacija spletnih strani je ključ, ki vodi do najboljših možnih rezultatov iskanja in povečanja obiska spletnih strani. Ste kdaj pomislili, koliko ljudi preko spletnih iskalnikov, kot so Google, Bing in Yahoo, vsak dan išče izdelke ali storitve, ki jih ponujate prav vi? In koliko potencialnih iskalcev storitev gre mimo vas, če niste pravočasno poskrbeli, da spletna orodja vaše izdelke oz. storitve ponudijo kot najboljšo možnost izbire. Ustrezna SEO optimizacija spletnih strani vam omogoča prav to.

seo-2

Kako visoko se nahaja vaše spletno mesto na največjih svetovnih iskalnikih, je v veliki meri odvisno od tega, ali spletni iskalniki vaše spletno mesto prepoznajo kot najboljše ujemanje za svoje uporabnike. Dobra SEO optimizacija prinaša najboljši doseg do uporabnikov (t.i. organski doseg), ki je »brezplačen«. Pri tem je ključno, da iskalniki vsebino vašega spletnega mesta ponudijo v prvih zadetkih (kjer je največja verjetnost, da vaši uporabniki poiščejo rešitve zase), pri tem pa vi iskalnikom ne plačate nič. Ključna prednost, ki jo prinaša SEO optimizacija, je torej v tem, da lahko učinkovita SEO strategija vodi do stalnega organskega dosega uporabnikov.

Delovanje iskalnikov

Osnovni cilj iskalnih orodij predstavlja zadovoljstvo strank, podobno kot je cilj spletnega mesta obisk potencialnih uporabnikov. Iskalniki skušajo zagotoviti najboljše rezultate glede na iskalni niz uporabnika. Uporabnik se torej na iskalnik obrne, ko potrebuje neko informacijo, ko želi rešiti lastno težavo. Da bi uporabnik dobil najboljšo možno rešitev, morajo iskalniki zagotoviti informacije, ki so obiskovalcu v pomoč, ki odgovarjajo na vprašanje uporabnika in ki so seveda zanesljive.

Kaj je osnova SEO optimizacije?

Osnova vsake SEO oprimizacije je t.i. »ključna beseda«. Pri tem ne gre nujno za eno samo besedo, pač pa iščemo kombinacijo besed, ki izražajo celoten problem oz. vprašanje.

Da bi našli ključno besedo, se optimizatorji spletnih strani običajno poglobijo v vsebino spletnega mesta, da bi ugotovili, kako uporabniku ponuditi storitve, ki jih uporabnik išče, spletno mesto pa nudi. Poiskati je torej treba izraze, ki jih uporabnik išče, ob tem pa ustvariti vsebino, ki bo jasno in enostavno rešila težavo, ki jo ima uporabnik. Za iskanje oz. določanje ključnih besed so na voljo posebna spletna orodja, ki lahko pri izbiri pomagajo, ključno pa je dobro poznavanje pravil SEO optimizacije.

Največji spletni iskalnik – Google

Prepričani smo, da vas večina kot osrednji spletni iskalnik uporablja iskalnik Google. Ta v resnici dominira v večini držav sveta, govorimo lahko celo o njegovem monopolu, kar velja zlasti v državah, kjer glavni jezik predstavlja angleščina. Prav zato je Google spletni iskalnik, na katerega se mora osredotočiti SEO optimizacija vaše spletne strani z vsebino. Dejstvo je torej, da SEO optimizacija ni samo možnost, pač pa obveza, če želite s svojo spletno vsebino prodreti na najvišja mesta globalnega spletnega iskalnika.

Google deluje na osnovi predložitve najustreznejših odgovorov iz spletnih strani, ki predstavljajo zanesljiv in zaupanja vreden vir informacij v obliki, ki je bralcu najlažje dostopna. Zavedajte se, da skuša Google povezati najboljši možen odgovor na vprašanje, na način, kot ga je razumel. Ko uporabnik v iskalnik vnese svojo težavo, ne zapiše vsega, Google mora torej ustrezno prepoznati specifični problem in ponuditi vsebino, ki bo problem rešila. SEO optimizacija mora torej Googlu ponuditi vsebine vašega spletnega mesta na način, ki bo iskalniku vašo vsebino predstavil kot najbolj zanesljivo, uporabno in primerno za uporabnika. V kratkem – SEO optimizacija mora Google prepričati, da vašo vsebino ponudi kot odgovor na vprašanje oz. kot rešitev.

Največji-spletni-iskalnik-Google

SEO optimizacija spletne strani: vsebina je pomembna!

Optimalna SEO optimizacija mora vključevati ustrezne naslove, ki predstavljajo enega ključnih signalov za Google. Iskalnik Google se osredotoča na iskanje zanesljivih, natančnih in kakovostnih vsebin, ki služijo svojemu namenu in uporabniku koristijo, ki jih zagotovite z ustrezno vsebino. Pri iskanju to pomeni odgovor oz. rešitev na vprašanje uporabnika. Z rastjo digitalnega okolja, se dvigajo pričakovanja uporabnikov in temu sledi tudi Google, ki skuša uporabnikom zagotoviti bogate vsebine, ki jih dosežemo s slikami, zvoki in videi. Ustrezna SEO optimizacija skrbi za nenehno obnavljanje vsebin, saj želi Google uporabnikom zagotavljati točne in posodobljene informacije. Kot pozitiven znak pa Google prepoznava tudi notranje in zunanje spletne povezave do sorodnih vsebin.

Avtor prispevka: