optimizacija spletnih strani

Zakaj je optimizacija spletnih strani lahko poklic prihodnosti?

Spletna prisotnost je pri podjetjih čedalje bolj pogosta, a ni dovolj, da spletna stran samo obstaja – potrebno jo je tudi optimizirati. S porastom spletnih strani je tudi optimizacija spletnih strani panoga, po kateri je povpraševanje čedalje večje. Če ste pripravljeni, da se boste vsak dan naučili kaj novega in da boste imeli posla vedno več kot dovolj, je optimizacija spletnih strani morda poklic za vas.

Kaj je optimizacija spletnih strani? Proces, s katerim poskrbimo, da se določena spletna stran med zadetki v Googlu pojavlja čim višje. Lahko bi rekli, da je oblika organskega oglaševanja, saj za visoko pojavljanje med zadetki ne poskrbimo tako, da zakupimo oglasni prostor, temveč dejansko poskrbimo, da stran sama po sebi pritegne veliko prometa in da je stopnja konverzije visoka. Poznamo več vidikov optimizacije – onsite optimizacija je optimizacija s prilagoditvijo spletne strani, da ustreza določenim parametrom in je bolj uporabniku prijazna ter z uporabo ključnih besed, offsite optimizacija je pridobivanje povezav na vašo spletno stran z drugih verodostojnih strani, kar tudi vas v Googlovih očeh naredi bolj verodostojne.

Optimizacija spletnih strani je dejavnost, pri kateri ni nikoli dolgčas. Lastnosti, ki naredijo stran priljubljeno in verodostojno, se namreč nenehno spreminjajo in tem trendom je treba slediti, če želite biti v tem poslu dobri. Zato je optimizacija spletnih strani odlično delo za tiste, ki se radi ves čas učijo in potrebujejo vedno nove izzive.

Kako se naučite optimizacije spletnih strani? Optimizacije se ne morete naučiti na fakulteti, je pa na spletu mnogo virov, kjer lahko vsa potrebna znanja dobite brezplačno – če seveda veste, kje in kaj iskati. Obstajajo tudi plačljivi tečaji, kjer so vse informacije aktualne in vsa znanja zbrana na enem mestu. Strokovnjaki, ki jim optimizacija spletnih strani prinaša kruh na mizo, imajo na proces vsak svoje poglede, zato se lahko njihova prepričanja včasih nasprotujejo. Glavno je, da nikoli ne nehate slediti trendom na področju optimizacije in da ste pripravljeni vsako stvar temeljito preizkusiti, preden jo ponudite svojim strankam. Optimizacija spletnih strani ni poklic, o katerem bi lahko na neki točki vedeli vse, kar se da vedeti, saj je to še relativno mlada panoga, o kateri vsak dan izvemo kaj novega.

Zakaj torej optimizaciji spletnih strani pravimo tudi poklic prihodnosti?

Vse več poslovanja se seli na splet, pa tudi podjetja, ki delujejo v fizični obliki, imajo danes že skoraj vsa svojo spletno stran. Podjetniki se čedalje bolj zavedajo, da je spletna prisotnost pomembna, a ni dovolj, da spletna stran samo obstaja; treba se je z njo tudi ukvarjati in skrbeti, da ustreza pravilom optimizacije. Večina podjetnikov nima ne časa in ne znanja (in ne časa za pridobivanje tega znanja), da bi se z optimizacijo ubadali sami. Ker je to proces, ki se za časa obstoja spletne strani nikoli ne sme nehati in ker bo teh spletnih strani čedalje več, bo potrebnih tudi vse več strokovnjakov, ki se bodo s tem profesionalno ukvarjali.

Torej, ali je optimizacija spletnih strani poklic prihodnosti? Definitivno je, tako kot drugi poklici, povezani s spletnim oglaševanjem. Čeprav je ta poklic zanimiv in se ga da priučiti, pa nikakor ni enostaven. Ponesrečeni postopki optimizacije lahko uvrstitvi spletne strani prej škodijo kot koristijo in z nepopolnim znanjem lahko stranki povzročite kar precej škode. Tega poklica se zato nikar ne lotevajte z željo po hitrem zaslužku, temveč z željo po pridobivanju novih znanj in učenju, dokler boste v tej panogi.

Avtor prispevka: