Optimizacija spletnih strani je odlično marketinško orodje za pospeševanje prodaje in prepoznavnosti podjetja
V digitalnem svetu je konkurenca vedno večja. Splet je preplavljen z različnimi ponudbami in spletnimi stranmi. Zato je SEO (Search Engine Optimization) ali optimizacija spletnih strani postala ključno marketinško orodje. Ne glede na to, ali ste veliko ali malo podjetje in s kakšno dejavnostjo se ukvarjate, SEO je pomembna za doseganje višjih uvrstitev na iskalnikih. Optimizacija spletnih strani poveča vaš promet in vpliva na prepoznavnost podjetja.
Kaj je SEO optimizacija?
S SEO optimizacijo izboljšamo vidljivost spletne strani v iskalnikih, kot je Google ali Bing. Naš glavni cilj je, da s pravilno izbranimi ključnimi besedami, ki so pomembne za naše podjetje, dosežemo čim višjo uvrstitev v rezultatih iskanja. Če imamo boljšo uvrstitev, to pomeni tudi več organskega prometa, to pa seveda predstavlja večje možnosti za pridobivanje novih strank
Optimizacija spletnih strani se deli na dve področji in sicer na ‘on-site SEO’ in ‘off-site SEO’. Kadar govorimo o on-site SEO, se ta izvaja na naši spletni strani, kjer se optimizirajo vse vsebine, uredijo in optimizirajo se strukture spletne strani, naslovi in meta opisi. Off-site SEO na drugi strani skrbi za našo prepoznavnost zunaj naše spletne strani, na družbenih omrežjih ali spletnih straneh.
Optimizacija spletnih strani kot dolgoročna marketinška naložba
SEO optimizacija je dolgotrajna. Ko enkrat izboljšamo naše vsebine in imamo dobro optimizacijo, jo nato le še spremljamo, delamo sprotne postavke in jo vzdržujemo. Zato brez dodatnih stroškov prinaša dobre rezultate. Plačljivi oglasi, ki jih naredimo za prepoznavnost strani, trajajo kratek čas in njihov učinek se razblini takoj, ko ugasnejo.
Optimizacija spletnih strani je zato dolgoročna marketinška strategija, ki prinaša stabilen dotok obiskovalcev. Če spremljamo še vedenje uporabnikov in algoritme iskalnikov, bomo z rednim vzdrževanjem dosegli maksimalen učinek.
Kako SEO pospešuje prodajo?
- S povečanjem spletnega prometa
Ker se z dobro optimizacijo pojavimo višje v iskalnih rezultatih, to pomeni, da nas ljudje prej najdejo in se dotok obiskovalcev poveča. Organski promet je tisti, ki je bolj verjeten, da se bo spremenil v prodajo, ker uporabnik išče prav to, kar ponujate. Dobra in relevantna vsebina privabi prave obiskovalce, to pa poveča možnost za prodajo.
- Zaupanje in avtoriteta
Če se v iskalniku pojavimo višje v iskalnih rezultatih, to ljudem vlije zaupanj in kaže avtoriteto. Strani, ki so višje, so v očeh uporabnikov bolj verodostojne. Zato SEO omogoča, da ste avtoriteta v svoji niši. Če uporabimo ustrezne ključne besede, izobraževalne vsebine in bloge, s tem pridobite zaupanje potencialnih strank in si dolgoročno povečate prodajo.
- Ciljanje pravih strank
Optimizacija spletnih strani nam omogoči, da lahko ciljamo na točno določene uporabnike, ki želijo naše produkte ali storitve. Ko izberemo prave ključne besede in vsebine dobro optimiziramo, lahko s tem dosežemo specifične ciljne skupine, ki so pripravljene na nakup. Na tak način optimizacija spletnih strani poveča prodajo.
- Izboljšana uporabniška izkušnja
Pravilno narejena SEO pomeni tudi to, da bomo stran prilagodili tako, da bo delovala hitreje, imela bo bolj pregledne menije in enostavno navigacijo. Tako bo imel uporabnik boljšo izkušnjo in bo raje kupoval pri vas.
SEO in prepoznavnost podjetja
Ker se vaša spletna stran z odlično optimizacijo pojavlja višje v rezultatih iskalnikov, je tudi večkrat izpostavljena različnim uporabnikom, kar vodi do boljše prepoznavnosti podjetja. Prepoznavnost je zelo pomembna, če želimo graditi dolgotrajne baze strank in si ojačati ugled na trgu.
Če redno ustvarjamo dobre in zanimive vsebine, kot so blogi, videoposnetki in kakšne raziskave primerov, potem to pripomore z boljši izpostavljenosti blagovne znamke in okrepi njeno identiteto. Če ljudje v vas prepoznajo kakovostno podjetje in imajo vašo vsebino radi, je tudi bolj verjetno, da jo bodo delili na drugih omrežjih ali med prijatelji, kar poveča doseg in prepoznavnost.
SEO kot stroškovno učinkovita strategija
Spoznali smo številne prednosti, ki jih prinaša optimizacija spletnih strani. Gre za najbolj stroškovno učinkovito marketinško strategijo. Začetna vlaganja v optimizacijo zahtevajo nekaj časa in sredstev, ampak je dolgoročni donos na investicijo običajno višji v primerjavi s plačljivimi oglaševalskimi kampanjami. Tudi te kampanje namreč zahtevajo veliko časa in denarja, da so dobre, njihov učinek pa je le kratkotrajen. Organski promet prinaša manj stroškov in trajno prisotnost v iskalnikih.